reklama

V zajatí hmly

Hmla. Podla slov wikipédie sa jedná o „atmosférický aerosól, ktorý pozostáva z veľmi malých vodných kvapiek, resp. drobných ľadových kryštálikov rozptýlených vo vzduchu, ktorý zmenšuje vodorovnú viditeľnosť pri zemi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Pre mňa však hmla predstavuje možnosť ako dodať všedným miestam okolo nás netradičný priam mystický nádych. Samotná hmla bola inšpiráciou napr. pre Stephena Kinga pri napísaní výbornej knihy s týmto názvom. S každým príchodom hmly nasávam jej chladnú atmosféru a určitý pocit izolácie od vonkajšieho sveta. Rád by som sa s vami podelil o zopár fotografií, ktoré som počas hmly urobil a istým spôsobom menia všedné scenérie okolo nás. 

most SNP , pri fotení tejto scény mi napadol film Vtáky
most SNP , pri fotení tejto scény mi napadol film Vtáky 
"Starý" most a jeho atmosféra ako vystrihnutá z filmu "Back to the Future"
"Starý" most a jeho atmosféra ako vystrihnutá z filmu "Back to the Future" 
zamrznuté Apollo, chlad sa vkrádal až do morku kostí
zamrznuté Apollo, chlad sa vkrádal až do morku kostí 
schody do iného sveta (Koliba)
schody do iného sveta (Koliba) 
neznámy chodec , v tmavom lese sa každý každému vyhýba
neznámy chodec , v tmavom lese sa každý každému vyhýba 
bez pohnutia  (Koliba)
bez pohnutia (Koliba) 
padol mi do oka už z diaľky , fotené neďaleko mostu Lafranconi pri Dunaji
padol mi do oka už z diaľky , fotené neďaleko mostu Lafranconi pri Dunaji 
Starý most je futuristický aj z iných uhlov pohľadu
Starý most je futuristický aj z iných uhlov pohľadu 
cesta do nekonečna
cesta do nekonečna 
svetelná šou pouličných lámp
svetelná šou pouličných lámp 
osamelá
osamelá 

Dakujem za každé zastavenie a kliknutie, na prípadné otázky rád odpovedám. Fotím zväčša na Pentax K-1, prípadne K-3 II 

Marek Ševc

Marek Ševc

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študent fotografie, baví ma zachytávať zaujímavé miesta na Slovensku a aj v bežnom živote , pretože mi záleží na krajine v ktorej žijem Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu