reklama

Bez ľudí

Rád objavujem nové miesta, miesta, ktoré na mňa svojou atmosférou spravia dojem, zanechajú vo mne istú emóciu , ktorú si ešte dlho budem pamätať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Fotografia pre mňa predstavuje spôsob akým okoliu vyjadrujem svoj konkrétny pohľad na prostredie a miesta v ktorých sa nachádzam. Opustené budovy, lokácie ma fascinovali od detstva ale až pomocou fotoaparátu ich viem v obrazoch priblížiť aj divákom. Tieto miesta vždy "naštartujú" moju fantáziu, človek je pozornejší , vníma zvuky , tiene , svet okolo seba úplne inak. Rád by som sa podelil o zopár fotografií z miest, ktoré vo mne práve určitý dojem a emóciu zanechali 

Opustená nemocnica na Zochovej ulici v Bratislave , jej atmosféra bola skôr smutná ako strašidelná
Opustená nemocnica na Zochovej ulici v Bratislave , jej atmosféra bola skôr smutná ako strašidelná 
nemocnica Bezručova, asi najatmosferickejšie miesto ktoré som navštívil
nemocnica Bezručova, asi najatmosferickejšie miesto ktoré som navštívil 
nemocnica Zochova
nemocnica Zochova 
opustený detský domov v Bratislave
opustený detský domov v Bratislave 
opustená škola na Lazaretskej ulici v Bratislave
opustená škola na Lazaretskej ulici v Bratislave 
starý židovský cintorín pri hrade Červený kameň
starý židovský cintorín pri hrade Červený kameň 
vodárenská veža v komplexe Dimitrových závodov
vodárenská veža v komplexe Dimitrových závodov 
Rendez, tieto vagóny už ludí neodvezú
Rendez, tieto vagóny už ludí neodvezú 
Toto malo byť depo bratislavského metra
Toto malo byť depo bratislavského metra 

V prípade otázok ma neváhajte kontaktovať, dakujem za každé slovo a kliknutie 

Marek Ševc

Marek Ševc

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študent fotografie, baví ma zachytávať zaujímavé miesta na Slovensku a aj v bežnom živote , pretože mi záleží na krajine v ktorej žijem Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu