reklama

Liptov mojím objektívom

Môj ďalší fotočlánok by som chcel venovať Liptovu odkiaľ som sa nedávno vrátil. Zachytiť celú krásu tohto kraja sa nedá prostredníctvom pár fotografií no aspoň formou článku by som sa rád podelil o zopár záberov

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Odhliadnuc od všetkých problémov je Slovensko krásna krajina , ktorá má čo ponúknuť a na ktorú, môžeme byť právom hrdí. Návštevu Tatier alebo Liptova odporúčam každému 

 západ slnka pri dedinke Veterná Poruba

Obrázok blogu

pohľad na Liptovskú Maru ponad Liptovský Trnovec

Obrázok blogu

Vrbické pleso je ľadovcové pleso a najväčšie prirodzené jazero v Nízkych Tatrách 

Obrázok blogu

na sklonku dňa na kopci Háj nad Liptovským Mikulášom 

Obrázok blogu

chodník ku Vrbickému plesu 

Obrázok blogu

Choč v poslednom svetle

Obrázok blogu

Kriváň na sklonku dňa (patrí medzi Vysoké Tatry) a fotografoval som ho z kopcu Háj nad Liptovským Mikulášom 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

 uzavretá štôlňa s názvom Hlavný dopravný prekop v Dúbravskej doline , ťažba tu skočila v polovici 90.tých rokov 

Obrázok blogu

 Vodopád Skok - nachádza sa vo Vysokých Tatrách 

Obrázok blogu

 Medvedia štôlňa sa nachádza v Žiarskej doline a je to jediná prístupná štôlňa pre verejnosť v Tatrách 

Obrázok blogu

 Verím ,že tento fotočlánok z Liptova a Tatier nieje posledný . Vďaka za každé zastavenie , rád odpoviem na akúkoľvek otázku tykajúcu sa článku alebo fotografovania. 

Marek Ševc

Marek Ševc

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študent fotografie, baví ma zachytávať zaujímavé miesta na Slovensku a aj v bežnom živote , pretože mi záleží na krajine v ktorej žijem Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu